我上个星期五到台中曉明女中唱校园,当评审(不敢当)哦!
说到当评审,我真的还没有那么资深啦。。
所以还是请多多指教。
不过我的确很认真的聆听,写评语哦!
i was doing a school concert and i did judging too.
wah.. i am really a amateur judge. 
so i'm really doing my best here.
see how serious i am? 

当天有15位参赛者!
我觉得啊!同学们都很厉害哦!
同学们都有很杰出的才艺!
因为参赛者们不能用伴唱带所以只能请朋友帮忙弹奏咯!
发现有很多同学都会弹奏不同的乐器哦!
there's a singing competiton.
there're are 15 contestant.
there are really all talented!
they are not allowed to use karaoke for their music.
thus all the arrangements are from real instruments!
there are students playing strings and drums!
they are real talents! 

当天的节目。。。
除了比赛,还有一些让大家轻松的串场项目。 
真有趣!又好玩!让我笑翻了!老师们原来的严肃也被你们的热情溶化了!
the show was great!
there's 'commercial' organized by students to keep the competition interesting!
good job!
i laugh off my seat dude!
so did the teachers!

比赛结束了,分数到了该统计的时候,我发现了一位有超能力的少女哦!
他会心算哦!超无敌快的!
真是佩服佩服啊。。。 
finally, the competition is over.
backstage i found a super girl!
she can count in secs!
faster than a calculator! 

台中曉明女中 

分数统计好以后就是我的表演时间啦!
太high了吧!
同学们都好热情哦!!!
都一同随着音乐摇摆,拍手!
我也和同学拍了大合照呢!
爽!
我丢海报也丢的很开心!
上面左边的同学们抱歉咯。。。
我没有很好的臂力。。。
then it's my time to perform!
super high lah!
the students are all so cute!
we had our hand shakes, i gave out my posters too!
sorry to the upper left students..
i can't reach you guys.. 

真希望以后还有见面互动的机会!
谢谢很照顾我的学生会干部们哦!
你们办的这个学校活动真的很精彩!
相信大家有目共睹!
加油哦!
it was a fun night!
i hope you guys enjoyed as much i did!
hope to see ya guys soon!
chao! 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()