乌来音乐会

我第一次到乌来哦!
想在乌来做的第一件事是泡温泉!!!
现在,这种天气最适合泡温泉了啦!!
噢。。。。
this is my first time to wulai!
i really would like to soak myself in hot spring!
especially now! in this weather!
aww.... 

我上山的时候会晕车。。
但是!一到乌来!空气好清晰哦!
整个人就变的精神了!
人也束缚了很多呢!
wulai is in the mountains.. 
while traveling up hill..
i felt nauseous..
but!! once i got there! the cool and refreshing air made me comfortable! 

乌来有很多帅哥美女们!!
他们的轮廓都很深!
很像外国人!混血儿!
原来因为他们是原主名的朋友!
there are loads of handsome and beautiful people in wulai!
they have sharp features!
they look very much like caucasian or eurasians!
they are actually the tribal people of taiwan!

记得那天表演的天气没有很好哦!
是阴天哦!而且有吓毛毛雨呢。。
所以在台上会冷哦!
不过大家很热情!温暖了我!
the weather is not very encouraging then.
it was raining and chilly!
especially on stage!
but the warmth from the audiences got me warm and comfortable. :) 

也看到了我的歌迷们!还拿着我的海报呢!
加了一位哦!欢迎欢迎!
i saw my fans too! and there's a new comer! :)
welcome! 

我记得演唱的时候,现场的情侣们都拥抱起来了。。好温馨的场面。。
开心!!!
while i was performing, i saw couples in the crowd cuddled together..
aww... how sweet...
happy!! 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()