我昨天到了台北医学院唱校园哦!
太酷了啦!
同学们都是未来的‘救世主’!
未来的医护人员哦! 
i was at taipei medical school for the show!
cool!
the students are all future life savers!  
台北医学院  

有惊喜哦!
我觉得啦!
surprisingly! 

第一!
我本来以为医学院的同学应该都是很镇静。
或者都很慢热or可能会很耍酷!
但是!大家很热情!!
都和我一起边唱的时候挥手!
一起拍手!
而且!大家都很用心听我唱!!!
超无敌开心的!!
希望很快就可以再回到你们的校园唱歌给你们听!
我唱的歌曲,你们有喜欢吗?好听吗?
:)
no.1!
i thought medical students are all aloof and quiet... but hell no!
they are all high peeps!
they swayed their hands with me and claps to the beat of my song!
and they were all listening to me singing.
i am super happy la!!!
i hope you guys love my songs! 

第二!
我遇到小硕老师!!!
开心的啦!
没有机会听他唱。。
但他真的很厉害!
写好歌,唱的好!
他刚刚从纽约回来呢!
大家请期待以及等他的好作品吧! 
no.2!
i saw xiaoshuo laoshi!!
super happy to see her!
didn't manage to see her performance..
but she is really good!
she write food stuffs and sing well!
she just came back from new york!
lets all wait for her new songs! 

第三!
我的背心是rock anthem借我的。
好看吗?
你们都知道。。宣传服就那几件啦。。
偶尔就需要借啦。。 :)
anyway!谢啦rock anthem!
no.3!
my pink tank top is by rock anthem!
cool! they lend me for my shows. 
you know lah... promo clothes are always just that few pieces.. hehe..
anyway! thanks to rock anthem!
appreciates it!
rock anthem

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()