我应该没有太好的运气。。
因为赶上了北京的寒流!
这几天对高温度是-2。最低-10!
还给我刮大风呢!
最要不得的是我生病了!
感冒了!发烧!
还好我有带药。。
i'm kinda down on my luck..
i'm here in beijing and i met the coldest weather in beijing!
the lowest is -10 deg and highest being -2deg!
other than the cold weather, the strong winds are in too!
the worst thing is that i am sick and i am losing my voice!!
i'm down with cold and sore throat and fever...
lucky me huh? 


这几天的通告都算顺利,因为我乘过去了。
我比较担心明天的通告。。
因为明天在湖南,又个歌友会。。
若唱得不好,请多多抱憾。。
my work was ok for these few days.
i managed to pull through..
but! i'm worried about tomorrow..
cos i have a show with the fans tomorrow at hunan.
i have 6 songs to sing..
if i didn't do as well, i'm sorry peeps..

我这几天都上了一些电视以及电台的节目。
电视有一些访谈以及[想挑战]这个很有趣的节目。
i was up to radio and tv recording these few days.
fo tv recording, i did some talk show interviewing me and a game show.

前天就上了[想挑战]!
在到录影棚的旅途上我给同事们添麻烦了。。
因为身体不适,在车上有晕车的现象。。
一直想吐。。反胃。。
我还开玩笑说,可别在台上吐阿!要不然就上报了!
不过还好!我其中的座右铭![公司分明],[工作专业!]
我振作了起来!我的表现应该算很顺利八。。。
要谢谢袁姐一级在场的同事们的谅解。。
the day before yesterday...
i was at a tv game show[想挑战]!
i was already sick by the day and i started to feel like vomitting while travelling to the studio.
i even joked about vomitting on stage.
luckily i didn't the whole show was smooth and i was looking well and healthy.
i have to be professional here.
thanks to my colleagues for understanding and sorry for all inconveniences.

我也在那个节目唱了[本小姐不爱]
那节目的舞台太美了!
舞台又大又绚丽!观众的呼叫声我也喜欢!
参与的参赛者都是老百姓!
节目有紧张刺激也很温馨!
我喜欢!!!
i sang [本小姐不爱]!
the stage was great and marvelous!
the audiences were cool peeps!
the contestants are commoners who came to chanllenge themselves or the previous record holders.
it's a show like [guiness book of records].
it's fun and exciting!

beijing1

昨天上了一连串的电台节目。
傍晚上了一个里LIVE的节目!
在[北京音乐台]- 《在流行》,由滕兵姐主持的。
其实在这之前就遇过腾兵姐了。
有一年多了!
当时的我在百货公司里唱[shakalaka baby]。
而腾兵姐就是当晚的主持人。
缘分。:)
yesterday was strings for radio recordings.
my last was a live radio at 7pm with 腾兵姐。
i met her long ago before yesterday!
it's at a mall where i sang [shakalaka baby] while she was the mc then.

anyway!昨天聊得很愉快!也有和发简讯近来节目的听众朋友互动。
谢谢你们的支持!
我的新专辑[smiling kelly] 12月下中巡发行!请多多支持正版!!
做完了LIVE的节目,也跟着下班啦!
anyway, we have a great time talking and i also had a chance to talk to peeps who smsed in.
thank you all!
my new album [smiling kelly] is out! pls support!!
no PIRACY pls.

走出大楼的大门,我和同事- tina都快被风吹走了!!
也快冻死了吧!
结果,就因为这寒冷的天气,我们也有了吃火锅的借口。。哈哈。。
i finished my day's work and my colleague, tina and i was already thinking of dinner.
as we walk out of the building, we were nearly blown off by the cold strong wind!
oh my! freezing our butts off!
finally, we decided on hotpot! best cure for cold chilly weather.
also an excuse to have it la..

他带我到[海底捞]吃火锅!点了鸳鸯锅!
麻辣以及清汤锅底!
太好吃了!!
很好吃!!
下一次来北京一定要再去!!
为了要吃这火锅,我们也没好过呢。。
他们的生意太好了!
我们两足足等了1个多小时!
但吃过以后。。我个人觉得。。很值得!哈哈!!
有机会的话,大家也应该尝一尝!
she brought me to [海底捞] for hot pot!
it's super nice lah!!!
i never eaten such nice hotpot!
we ordered the yuan yang hotpot, where you get half chillied and half cleared soup.
if you had a chance you have to try their hotpot!!
oh! it's not easy to eat it..
we waited 1 hour plus till our turn.
but given the standard, its all worthwhile!

吃完之后,必须走回饭店,因为师傅离开了。
饭店也很紧,所以只能用走的。
走着走着,我真的防腐感觉到脚又慢慢失去知觉的FEEL!
就是那么冷!
after a good dinner, it's time to head home.
we had to walk back to my hotel because the driver is off and it just a short distance from the restaurant.
as we were walking.. i can feel my legs becoming numb!
it's just too cold!
 
今天呢,比较简单一点。
只有一个电视录影。[闪天下]
基本上就是聊专辑,聊关于我的一些事。
主持人很像我家的师兄-黄晓明。
:)
today's work is kinda simple and easy.
just a tv recording 。[闪天下]
it's mainly a talk show and introducing me.
the host looks like my senior- 黄晓明。
:)

BEIJING

BEIJING


我也刚刚吃过晚餐,谢谢啦庄研!!
好啦!不写了。。好累。。该吃药,睡觉。
明天还有早班的飞机到长沙呢。。。
晚安。
i just finished my dinner too.
thanks to christina!
k la!
i'm tired le.. have to take medicine and sleep le..
goodnight!

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()