close

和潘姐合作很开心,

当天唱了自己的春去春又回,也和潘姐合唱[谢谢你曾经爱我]。

当天下午的时候就再次的彩牌,看到比较casual的潘姐,他把头发给绑起来。

好酷哦!

有gipsy queen 的风范!

有被电到!哈哈。

果然是巨星!

 

working with pan jie is... shiok! happy!

i sang my song 春去春又回 and sang [谢谢你曾经爱我]with her.

i had another rehearsal with pan jie.

this time i saw a casual her.

she pull back her hair.

super cool!

she looked like a gipsy queen!

i was 'electrocuted' by her!

she is a superstar.

 

演唱的时候真的很紧张。

公司的同事说我不应该承认自己紧张,但我觉得,我是什么就是什么。

没关系啦:)

i was super gan jiong during performance.

my colleagues commented that i shouldn't say i was too gan jiong.

but still. i am what i am la.

nevermind la huh? :)

 

每次的表演/演出一定会有进步:)

加油!

照片在补上哦!

after every performance i sill improve and do better!:)

gambate ne!

i have pictures! but will upload later ya! :)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()