I'm leaving for china for 3 weeks to do my promo with the courtesy of BENQ sponsoring!
Big Thank you!!!
I saw my Bling Bling MTV!
pretty!
我即將啟程到內地做三週的唱片宣傳!  這次BENQ是我的贊助商喔!  謝謝BENQ!
我已經看到我的Bling Bling音樂錄影帶, 很可愛很漂亮喔!


I've loads of things to pack..
Headache..
Cos i really don't want to bring too much extra stuffs..
Even after flying.. i still cannot pack efficiently..haha..
我有好多東西要打包... 頭痛!  我實在不想帶太多東西... 即使當過空姐, 我還是沒有辦法很有效率的打包... 哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()