I lost my nds...
and i'm given a tamogotchi...
haha.. how nice and sad..
我的NDS不見了...但是得到了一隻電子小雞...haha...又傷心又開心...

This is a ver 4 tamagotchi! its says to be a ble to mate and have careers!
wow.. cool.. but i haven't got there yet though..:)
but i am really a careless person..
my t\pet died 4 times in 2 weeks..
cos i keep forgetting about it!
這已經是我養的第四隻小雞了!聽說可以養到找另一半和工作,真的很酷...但我還沒有養得那麼厲害
可是我真的很粗心啊...在兩個禮拜內養死了四隻小雞....
因為我老是忘記要餵牠....



opps...
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()