我失眠了。。可能以为潜意识的压力来临了吧。。


sigh.. think my sleepless night are gonna begin.. they are always here especially when i have subconscious stress. i guess it’s really due to work.. and i feel lonely and all.. cos it’s all me me and me. guess i have to go gym tom aft my hair thingy done. at least if i’m tired i would be able to sleep..( with no choice) 


让我想起了一首我很爱但已经遗忘的一首歌。。


eason 早期的一首经典歌。


一個人失眠 全世界失眠 
無辜的街燈 守候明天
幸福的失眠 只是因為害怕閉上眼
如何想你想到六點 如何愛你愛到終點


想起我不完美 你會不會 
逃離我生命的範圍
想著你的滋味 我會不會 
把這個枕頭 變得甜美


想起白天的約會 忘了晚上的咖啡
只怕感情如潮水 遠離我夢中的堡壘


想起我的時候 你會不會 
好像我一樣 不能睡
想像你的曖昧 我會不會 
數不到綿羊 一雙一對

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()