sigh.. i am down with cold..
have been sneezing, coughing and all for about a week..
lets hope its gonna subside soon.. cos i have quite a busy week later...
don't ask me to go see doc! but no worries, i have m medicine with me:)
its a weird habit.. i can't see a doctor when i'm in overseas..
but of cos if i'm already in the brim of death?!
TOUCH WOOD!!!
HEHE...
唉...我居然感冒了
整整一個禮拜都在流鼻涕、咳嗽中度過
希望能趕快好起來...因為接下來一個禮拜通告好多耶...
不要叫我去看醫生哦!也不要擔心啦!我有吃藥 :)
不過很奇怪...我人在海外的時候就是沒有辦法看醫生
除非是真的不行了....
敲三下!!!


hmm..
not a good sign.. cos it'll interupt with my work..
luckily, i did not a busy week then...
嗯...
這情況不是很好...因為影響到工作了...
也還好這一週不是很忙...


i only attended a few radio and article shoot.
but i did a recording for a thailand song..
haha...
我只去了幾個電台通告還有平面的通告
但錄了一首泰國歌哦
哈哈...


we were joking bout it..
cos i was suppose to go india to perform? now that i am doin a demo for a thai song..
who knows what's next? vietnam? philipines?
hehe... kidding.. most of all i love it! doin music!
music has no nationality, no language, its universal!
我們都覺得很有趣哦...
因為我本來是有機會去印度表演的...結果我們現在錄的是要給泰國的demo
誰知道接下來是哪個國家?越南?菲律賓?
嘿嘿...開玩笑的啦...我最喜歡的就是做音樂了啦!
音樂無國籍,也沒有語言限制,是全宇宙的共通語言!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()