close
WOO! I did my first Taiwan Radio show today..
Though i did something of the same before in Singapore but!
I'm really too "gan jiong"..
I'm keep repeating what i've said and i'm feeling shy..
haha... :)

As usual, i recorded some ID for BEST radio and tried to be a DJ for an hour! :)
woohoo!
I shared some of the songs that i love and of course not forgetting to introduce my new album songs!
No matter how i fare this time but! I am goin to do better next time for sure!

WOO! 今天我完成在台灣的第一個電台通告了...
雖然跟我在新加坡時的電台通告差不多
但我真的太"緊張"了...
我一直在重覆自己說過的話...而且覺得很不好意思
haha... :)

如同以往,我為BEST電台錄了幾個ID並且客串DJ主持一個一小時的節目
woohoo!
介紹了一些我很喜愛的歌,當然還要介紹我的最新專輯裡的歌
不管這次評價如何,下一次我一定會表現得更好的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()