嗨嗨!
想念我了吗?
我听到你们的叫声咯!
呵呵。。
好像有一点幻想症。。
不管!
我就是觉得你们有想念我:)

-.-lll

hihi!
miss me?
i hear you guys shouting for me!!!
hehe..
:P

我已经有一阵子没有update 你们。。
hmm..我最近几乎都在休息。
要休息才能再有力气‘打仗’(蒲城往后的路)。
i haven't been updating for a while.
hmm..i've been resting this while.
anyway, resting is for a future longer road.

想一想哦。。
我有到健身房让自己有健美健康体魄。
我也有在看很多的杂志,听很多音乐。
让我好准备下一张专辑嘛对吧?
hmm.. 
i've been going to gym to 'beautify' and keep myself healthy.
i've been looking into more magazines and music cos i wanna be prepared in my next album! right?

这几天,我也有在帮COCO姐录音,就是录他的新歌的vocal guide.
就是帮他好练习他的新歌。
有些人会问我为什么要那么辛苦。
但其实我觉得很ok的!
因为!
1)对我来说是一种练习。
2)制作人终于看清我是很适合唱R&B的!
哈哈!我下一张专辑有R&B的曲风的可能很大哦!
终于可以如愿以偿了!
this few days i've been doing vocal guides for COCO.
it helps her to practice her song better.
many ask why should i do it.
but i didn't care.
i thought it is totally cool!
cos,
1) it's a good practice for me.
2) my producer finally realized that i can do R&B!
haha! so means i might be able to get to sing R&B in my next album!
yes! finally!

还有!我有和你们说我有一把好guitar吗?
它很昂贵哦!对我来说啦。。
是我妈妈送我的礼物。
guitar已经有3/4岁了吧。。。
我都一直在冷落它。。
现在因为有时间,我决定要找老师教我玩guitar!
希望很快就可以看到成果。
那你们很快也会见识到了哦!
但请大家不要抱太大的希望哦!
呵呵。。
did i mention i have a guitar?
yes! it's an expensive guitar!
a gift from my mum.
i have been neglecting it for years.. 3/4 years?
anyway, i've decided to take it in my arms and practice it religiously!
hopefully i can do a tune soon:)
then you guys can see me performing with it too!
pls so not have big hopes on me and my guitar k? 

其实我最近也有一点obasan哦!
呵呵。。说了也尴尬。。
1)我决定要戒掉我最喜欢的牛肉。
因为同事和妈妈都说戒掉比较好。
所以我听话的戒掉了。
跟你们说哦!我一说戒牛肉就有好运了哦!
我记得当时在新加坡刚结束当天的通告,就去吃肉骨茶。
惊讶的事,我一说要戒牛肉,老板突然说要请我们吃哦!
这是第一次哦!
连我新加坡的同事都说他带那么多艺人去吃我是唯一有被老板请吃饭的! 
所以不戒也不行咯:)
oh ya! i've been quite a miss superstitious nowadays.
say liao also paisei.
1) i decided to no eat beef.
aww.. my favorite meat of all!
my colleagues and mum wanted me to not eat.
oh ya! the minute i decide to no eat beef,
i've gotten good fortune!
i've got a free meal from a bah kut teh boss!
it's like i'm the first artiste he treat!
my singapore colleague says that never once the boss treat other artiste lo!
hehe... so seems like i really cannot eat le!

2)我要去庙拜拜:)
好像去泰国拜拜哦!
也可以逛街,吃我最喜欢的泰国料理!
2) i am going to temples to pray!
i wanna go bangkok to pray too!
i can do some shopping and eat my favorite thai dishes!

呵呵。。希望往后一切顺利!
旺旺! 
hehe.. i hope all's well ends well!
huat ah!

当然除了以上的变化和尝试,我自己也要努力再努力!
:)
but of course! i will still be hardworking!!!
there's no free meals you know? 

好啦!晚安! 
alright! enough said! goodnight!!! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()