昨天刚刚看了《YES MAN》!
这是我一直想看的:)
在新加坡早就下片了。。还好!台湾还没!但应该也差不多了吧?
i finally get to watch <yes man>!
cos it's already off screen in singapore. 

哇!!昨天到华纳影城去看。。
可以说是幸运!
因为有人把2张voucher 以500圆卖给我们。
所以有省到钱哦!
但还是要排队买票!
排长龙!!!排了30多分钟才买到!
i went to vv cinema to watch the show..
woohoo!
the queue is humongous!
we queued for 30mins for our turn..
but we saved a little!
cos a guy offerred us 2 tickets for 500tw$. 600(originally)

不过这部戏。。也还好。。
但是有教育成分在里面。。
而且说真的还蛮好笑的啊,但是我觉得应该是因为男主角JIM CAREY的关系吧:)
他有趣,过人的演技是不可忽视的! :D
it's overall ok.
good education to peeps who like to cooked themselves.
i personally feel that jim carey did a big part for the show.
he made it good with his acting and humourous essense. :) 

yes man

果然!倘若每次都say YES的话,的确会让你遇到更多的机会!
结交朋友的机会,工作上的机会,玩乐上的机会,冒险的机会!
当然!也不能什么都say YES!
说YES的时候还是要先过虑一下:)
当然!还是要问问自己的心:)
and yes! if you say yes mostly, it opens you to more opportunities!
open you to new friends, new career opportunities.
but of cos, say yes without thinking at times is ok and fun. 
but all times? STUPIDITY!

我看了着部电影以后觉得。。
我应该要更‘好玩’一些!
所以!要决定要跟着自己的心!只要是我想做的!我会努力去做!
努力去尝试!
after the show.. i thought to myself.
i shd be more adventurous..
i am always not a very game for anything person.
so i'll try!

我往后最想做的事。。
那着背包,一个人/和同伴一起遨游世界。
一边工作,一边旅游。
用自己在异乡工作的钱到各个世界的角落。
a biggest adventure that i would like to follow on is..
backpacking and working to earn my transport to other countries. 

这对我来说是一种冒险!一种经验。
因为我需要很多的安全感。
i think its a big step for me.
cos i am one who needs a lot of securities. 

慢慢来。。
take it slow.. 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()