~潘嘉丽勇敢女生同乐会~

~brave girls outing~

六福村1 

我到六副村了!
这是我第二次到六福村哦!
还是一样好玩!
这次的目的是要带着一些女生闯关!
闯所有紧张刺激的游乐器材哦!
结束时候。。。
结论是!我们大家都是勇敢女生!! 
i went 六福村!
this is my 2nd time there!
it's still as fun!
this time the motive of this trip is to conquer what we are afraid of!
conquer all the scary rides!
in the end...
conclusion?
we are all brave girls!
六福村2
要感谢亚洲电台安排这活动!
要谢style cafe-陈姐,请我们吃好吃的!
thanks to asia fm and style cafe, mdm tan!
providing us fun and good food!

我必须还是要‘炫耀’一下!
i have to be proud!

1)我每一趟刺激的游乐设施都坐过了哦!
而且!还连上大怒神3次呢!都快止息了!!
i have taken all the rides!!! and i took the gravity 0 ride 3 times!!!!

2)有很多原来就在六福村里玩的同学看到我都和我一起走,一起玩呢!
and there were many other students i met in 六福村! 
they recognised me and we have fun together!

3)还有同学和我一起玩大怒神的时候唱我的歌 [限时的遗忘]呢!
歌词背的很熟!!一个字不漏哦!厉害! :D
there was one student who went up the gravity 0 ride with me and she sang my song!
and she didn't forget any lyrics!!! cool! :D 

六福村3 

记得回到家就‘垮’了。。。
:)

i was really tired out when i'm home..
:) 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()