上[我猜我猜我猜猜猜 ]!
我的歌迷有去哦!
看到了啊玄和零!
他们也帮我分了我的海报!
谢啦!
也有很多桥生哦!
大多马来西亚,香港以及澳门的学生!
i was up on [我猜我猜我猜猜猜 ]!!!
my fans were there!
i saw 啊玄and 零!
they helped me gave out my posters!
thanks guys!
there're also loads of foreign students! 
mostly from malaysia, hongkong and macao!

and这次的表演很精彩哦!
有很性感的辣妈!
有很厉害的表演看也有美女看! 
流口水了吧!哈哈。。
the show is still as good and exciting!
there's a hot sexy mum!
there are also great performances and pretty girls!

我最喜欢沙画的演出!
很浪漫,很漂亮!我喜欢!
很佩服bartender改过自新的毅力和努力! 
要加油哦!
i love the sand painting!
romantic, beautiful and i like it!
there's a remarkable bartender!
i'm really proud of him.
he strive hard and strong after heavy setbacks.

很累。。
因为,录影结束后已经1点凌晨了!!!
i am really tired...
cos the recording ended at 1am!!! 

很好看哦!
请大家期待! 
its really a great episode!
lets all wait for the airing time! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()