我又上[超级大头目]啦!
我很喜欢上这个节目!
因为很好玩!
i was up on [超级大头目]on the 2nd time!
i lurvvvvv this show!
cos it's fun!!!
exciting!

我上次没有赢。。但我这次有哦!!!
哈哈!
要谢谢城城哥啦!
因为我的[比手画脚]的单元选到和他一组!
抽到他的时候超无敌开心的!
因为他很厉害!
我个人觉得只要抽到他就等于赢了!! 
哈哈!
幸运!!!
i didn't win the other time.. but i did this time round!!!
haha!!
really many thanks to cheng cheng 哥!
on  [比手画脚], i was teamed up with him!
teaming up with him means win liao la!
cos he is super good!!!
lucky me! 

我的总分是41000分。
所以可以有机会获得高达41000的奖金!
虽然没有获得最高奖金但还是玩的很开心啦!!!
看了你们就知道!
i had 41000 points!
means i might win the highest cash prize at 41000!
hmm.. though i didn't win that much.. but i really had fun la!!!
see and you will know!!
hehe.. 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()