08.12.10崇右技術學院

这个月份呢我会跑比较多校园啦!
其中刚刚去的学校就是在08.12.10的崇右技術學院!
学生们都好热情!
i will run more school concert this month! which is good!
i just went to chong you technical college!
the students were great!

当天的校园演唱尽然是在早晨哦!
着是我第一次唱‘早班’的校园哦!
当时工作同伴还担心我没开嗓!
一直叮咛我要开声!
我就和他说:“和我多说话就可以了!别担心!”
it was a morning show!
my first time doing a morning show!
then my colleague was worried for me.
she kept ranting!
asking me to warm up my voice!
i had to calm her down by telling her just need to talk to me can le.. :)

呵呵。。
hehe..

唱校园我都会固定唱3首歌!
[限时的遗忘],[维多利亚的爱]以及[春去春又回]:)
崇右技術學院的同学们!!!你们喜欢我当天的演出吗? 
我唱的很开心!
又丢海报又走下台和你们握手互动真的很开心!
now for all the school concert i will sing 3 songs.
they are:  [限时的遗忘],[维多利亚的爱]and[春去春又回]:)
students of chong you!!! how did i sing that day?
i gave out posters and went down the stage to shake hands with you guys!
super happy la!
fun fun! 

其他的学院的同学们,若我来到你们的学院演唱,你们会想听什么歌呢?(当然是我的专辑[smiling kelly]的歌啦!)
都可以反应哦!
to the rest of the students of other schools! if i'm in your school for shows, what would you wanna listen to? ( of cos songs in my new album!) 

anyway!希望你们喜欢我的演出以及歌曲啦!
要支持我的专辑哦!!:)
anyway! hope you guys love my performance and pls support my album o!!!
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()