aaron's concert 

我有和你们说我会去看郭富城的演唱会吧?!
4个字--[宝刀未老]
他果真是舞王!
连走台步都非常的有舞感!
有架势!
did i mentioned that i'm going to aaron's concert?!
one word: marvelous~
he is really the dancing king!
even walking he seemed like dancing!
looking very superstar!

他的服装很绚丽!超无敌好看!我个人很喜欢!
尤其那开场的fu!全身撒金粉!
还有整套闪光银的那一套服装!超好看的!
很闪亮!很‘刺眼’!!!!
his costumes were stunning! especially glamorous! i love it!!!!
especially the opening golden power piece and the silver shiny armor! 

他的舞蹈比较多jazz的东西。
很有魅力!慢的动作很柔美,很有气质!
快的动感舞步很酷绚!
他的身材好好哦!!
他的舞感真的很好!
his dancing were mostly jazz.
very captivating! slow moves were soft and smooth and sexy.
the fast steps were just cool!
his has a great body!!

当天也唱了很多脍炙人口的歌曲!
有我很喜欢的[等我回来]以及[查无此人]还有!!![Para Para Sakura]和听不腻的[唯一色彩]!!
不可能错过他出道时的金点歌曲啦![对你爱不完]!!!
超high的!
he sang alot of popular great songs of his.
i loved [等我回来],[查无此人]and!!![Para Para Sakura] also[唯一色彩]!!
not forgetting[对你爱不完]!!!
super high!

他的唱功是不能被忽视的!
不管是慢歌或者是快歌,都会有舞蹈的部分!还有体操的部分呢!
令我傻眼的是他尽然可以一边玩体操一边唱!都没有喘气!
他尽然没有喘气声!!!没有人有过好不好!!!我真的打从心里佩服他!
he not only has great moves!
he dances with his slow numbers and of cos the fast songs. also not forgetting the gymnastic parts!!!!

he did not even pant! not even a breathing sound!
i seriously never heard anyone without panting while dancing and singing! or rather as well as he controls it..
the most shocking part is he held on and play with the parallel bars and sing 3 songs! no panting! sure deal!
i seriously admire him!!!
that means alot of hard work!

对我来说看演唱会就是要看一场很绚的show!
他的整个show都具备了一场很棒的show应该有的条件!
从服装,演艺,灯光,音响,歌手的实力以及绚丽的舞台!!
说到舞台。。我一生人看的演唱会。。算多吧。。
到至今。。最厉害的舞台是非着场郭富城的演唱会默属。
to me, a good concert would be a stunning and glorious show!
his show has it all!
in terms of costumes, the cheorography, the lighting, the sound, an artiste performance and not forgetting the stage!
the stage.. arron's stage is the best stage i've seen!! ever! 

LED很棒!整个四面台尽然可以180度的旋转也能360度的旋转!!!!!
郭富城从舞台里面条到外面。
在舞台转动的瞬间他就里外已舞蹈穿梭!
很难具体的用写的解释!
但若你有机会。一定要看一看!!!
我尽然看的合不上嘴!被惊吓了!太厉害的吧!!
the LED is amazing! his squared stage can rotate 180deg and 360deg!!!
and arron dances his way in and out of the stage while it's turning itself!
it's hard to write! you have to just see it!

很多艺人去看了!
小猪连看了两次呢!
我的同事,因为工作也看了两次!
他们说,看两次都不觉得腻!
因为舞台,从不一样的角度看都有不一样的好看和滋味!
alot of artiste went! 
even show luo went twice!
my colleagues went twice too!
cos they had work then. their comments were that its not tiring or bored to watch twice!
because of the stage and aaron's performance, it's actually great and fun to watch twice!

我几乎要看完的时候,因为是[小师妹]所以就可以拥有战时的‘工作证’让我穿梭小巨蛋啦!
因此,我本来在第二层后来到台前近距离的看他,再后来到后台和他说话,给他我的cd以及拍照!!!
超无敌紧张的!!!
我没有骗人!
有照片伪证!!!
as i was about to finish the concert, i was given pass to go all around the arena as i wished!
cos i am his 'little sister' ( we are in the same company -  music nation)
thus, i was right up infront of the stage to watch his close and then to the back stage to see him!!
i took pictures and talked to him abit and i also gave him my new album [ smiling kelly]!
i have pictures for evidence if you don't believe! haha!
舞王

看了他的演唱会真的很向往自己的。。。。。。。。。
希望会有机会有自己的演唱会。。
但真的学了很多东西。。
after watching his concert...
i wanna have my own someday too!
and i really learnt alot!

我的‘妈’说,在亚洲,郭富城的演唱会是其中一定要看的!!!
果真!!!!
like my 'mum' says, 'you should never miss aaron's concert!'
it's TRUE!
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()