我现在好累哦!
我是今天到达北京的。。
在内地会待上5天吧,然后到香港。
是一系列的宣传。
super tired lah!!
i touched down into BEIJING today.
i'll be staying in CHINA for 5 days i guess, then to HONGKONG later.
there'll be lists of promo activitives going on.

要猜一猜我今天搭几点的飞机吗?
几点起床吗?
几点出门吗?
wanna make a guess what time i woke up today for my flight?
what's my departure time?
what time did i get out of my place to the airport?

我告诉你们!
我是615的班机!
所以,3。30凌晨就起床了!
而且我是因为要收拾行李2点凌晨才上床睡觉的。。
4点就要出发!但我小小的迟到。
当然到机场的时间还是很充裕的。
别担心!:)
my flight wat at 615am!
i had to move out of the house by 4 am to reach the airport!
but i was late..but of cos i'd enough time to make my way to the airport.
but the fact remains that i'm up at 330am!
i only slept at 2am cos i had to pack my stuffs before i leave for BEIJING.

平时的我,都会选择最后一位上飞机,但我这次都是抢第一位。
因为一上飞机就能睡了!
是吧?
usually, i'm the last to board the plane. today, i was first.
why? cos i wanna SLEEP!

我在台北到香港的飞机上遇见wilbur潘伟伯。
别想太多,没有聊起来。 :)
oh! i saw wilbur pan togather with me in the plane.
we both heading to hongkong together.
then i went ahead to BEIJING. i'm not sure of him.
we didn't chat :)

ANYWAY!我就是一路睡来北京。
今天是当爱心大使!
很开心也很期待。
是一号媒体大学举办的一个发表会。
我现唱了[限时的遗忘]。
希望在场的朋友们喜欢。
我也有机会和小朋友互动。
好温馨。。
anyway! i slept thru my way to BEIJING.
today, i had an important role to play!
a charity ambassador.
for kids.
i sang and communicate with the kids.
aww..nice..

我来为大家解说一下。
这活动名称是:把爱放飞公益活动。
主要是要帮助小朋友。
小朋友的状况没有很优,因为要随着爸妈奔波。
因此,没有机会或时间好好的念书。都需离开家乡。
这次是希望大家可以勇于参与,支持小朋友。
怎么支持呢?
就是购买贺卡。
贺卡上都有着小朋友的画。
望大家多多支持。
显出你们的爱心吧!!
tell you guys a bit about this event.
its a charity event.
for kids.
kids who are always migrating around with their parents.
they do not have proper education and care.
thus we are here to help.
the kids drew what they loved and it's printed on a card to sell.
the sales will go into charity for them.
pls all, lets all help and show your love.

必须要说,大学里的同学都好热情。
都是才华横溢的。
他们每一位很可能都是未来媒体借的精英!
很好相处。很有效率!
值得奖赏!
i have to praise the students of the university for organising such events.
they are lovely people.
all talented and nice to communicate.
they are also efficient.
they are to graduate as media people in future!
watch out!

对了!
发生了很丑的事!
我竟然把[爱心大使]说成[代言人]了。。
哈哈。。
真应该八国语[普通话]补习一下。。
i said something silly on stage.
my chinese.. really need tuition.. haha.

这里有一些照片!
here are some pictures to share!

BEIJING 

BEIJING 

BEIJING 

BEIJING 

BEIJING 

BEIJING 

BEIJING 

好啦!
明天一早还要工作。。
晚安!
k la!
tired le.. tomorrow morning got work again!
goodnight all!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()