close

[第十二首 乙乙 (中平)

营为期望在春前

谁料春秋又不然

直遇清江贵公子

一生活计始安全]

 

这是我在行天宫求的签。

简单的说,我需要有贵人才会生活的很安全。

而且,遇到的贵人是缘分。

名字里一定要有水的存在。

或和水有关。例如住的地方等等。

没的找,只能靠缘分。

the above is a wisdom i picked up when i was at the temple praying.

simple said, to have a comfortable life, i have a benefactor.

he/she is said to have his/her name with regards to water.

or the place he/she staying. anything to do with water.

and i can't find him/her. i have to meet him/her naturally.

 

那我就耐心的等吧:)

so i shall wait patiently. :)

 

我明天要和潘姐一起表演,当他的特别嘉宾:)

很开心!也很荣幸:)

我相信!他可能也是我贵人之一!

潘-有水字旁。

潘姐也住淡水!

哈哈。

tomorrow! i'm having a performance with Pan Yue Yun.

i am her special guest.

very happy and honoured!

i believe she might be one of my benefactor!

cos her surname has water in it and she lives in danshui.

haha.

 

希望明天表演会顺利:)

明天在西门丁的红楼,晚上8点开唱!

may tomorrow performance be a success:)

tomorrow at xi men ding at 8pm!

 

这里有一些彩牌的和照:)

here's some pictures of us at rehearsal!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()