This is a MTV program!
its all bout having fun and games!
MC Hotdog and Duaki are the host of the show
The guest, we have ding dang, id and myself!
not forgetting a pretty model!
這個是MTV的節目!玩很多種遊戲,熱狗和大支擔任主持人,來賓就是叮噹、ID,還有我!
還有美麗的模特兒們!



The first round was to play 大老二!
I lost! and i had to be smack on the butt! but! haha...
Mc hotdog was really nice.. i psycho him to help me and he did..
haha.. then the girls saw it worked.. so when they lost, they did the same thing! haha
girls power?!
第一回合要玩大老二!我輸了....還要被打屁股...可是...哈哈哈...MC Hotdog真的很好,我拜託他代替我被打,他也答應了...哈哈哈...然後其他的女生覺得我這招很有用,輸掉的時候,她們也用上這招!
女生力量大?!

the second round was to a show case of us and our new albums and songs!
第二回合就是我們表演新專輯裡的歌!

i sang 一秒鐘的永遠!
thereafter, i did a street jazz dance!
haha..
ultimately i won the new comer show case!
我先唱了"一秒鐘的永遠",然後表演爵士舞蹈,哈哈...最後我贏了耶!

but the girls did well too!
they both sang their songs and ding dang sang a song while playing ping pong and id sang a britney song while playing the hula hoop for their 才藝!
不過其他人也表演得很好!叮噹可以在打乒乓的時候唱歌,而id一邊玩呼拉圈一邊唱歌耶!超厲害的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()