I've been putting on weight!!!

oh no!

cos my tube dress is getting real tight!!!

and most importantly.. it's making me hard to breath...

我的體重增加了啦!不!宣傳服變得好緊哦...最重要的是...我都快不能呼吸了啦!


anyway, i was host for introducing some buffet dinner and high teas!
總之,我客串了介紹美食的主持人!介紹自助餐和下午茶的餐點!


this is a hot pot seafood spread!
most of all! all their seafood are from overseas!

its very light and nice!
這是一個海鮮火鍋的材料!幾乎全部都是從國外進口的哦!
非常清淡又好吃!








not forgetting high teas!
my favourite!!!
i do have a sweet tooth!
cakes!
當然不可以忘記下午茶,我的最愛啊!我真的很喜歡吃甜食耶!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()