I went to a entertainment show! YU LE BAI FEN BAI again!
我又去參加"娛樂百分百"節目了!



This time, it features me and guo mei mei!
We had to PK! unfortunately in a whole i lost..
But i had great fun!!!
這一次的來賓只有郭美美和我!我們要PK!不過,最後我輸了!但是真的很好玩哦!


We had a few rounds to compete in!
我們的PK分成好幾回合

The physical round:
There's the 1)The bull machine and the 2)Bowling
第一回合是體力大挑戰
第一關是鬥牛機,第二關是保齡球





The artistic round:
1) Singing of our own songs and 2) a performance
第二回合是才藝PK
第一關是表演自己的歌,第二關就真的要秀才藝了




I sang 一秒鐘的永遠 and i did a street jazz dance for my performance round!
wow.. the dance was really scary..
i only had one practice the night before the recording...
ohew.. i kept etting it wrong during rehearsals... but during the recording.. not that bad la..
haha
我唱了"一秒鐘的永遠",然後表演了街頭爵士舞蹈,WOW...真的很可怕,我前一天晚上才開始練耶...在彩排的時候還一直跳錯...但正式錄影的時候...還不錯啦!哈哈哈....

Have to really sincerely thanks the teachers! they accompanied me to practice from 11-1am!!!
真的要好好感謝前一天陪我練舞練到凌晨一點的舞蹈老師們!

The FANS help round.
eg. when the host wanted 5 belts, the fans would have to give me 5:)
當然,現場的歌迷也幫了很大的忙
像是在玩"支援前線"時,主持人要五條腰帶,歌迷們馬上就會找出五條給我 :)




lastly, the 海帶拳。
最後就是比海帶拳了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()