On my last day, i manage to not sleep and celebrated my sis b day!
cos i had a flight back to tpe in the morning..
待在新加坡的最後一天,隔天一早就要飛回台灣,不過我早就打定主意不要睡了,因為要為妹妹慶祝生日!

i hope she's happy! though we had short time tog.. but i want her to know i love her.
she's my dearest sis...
:)
我希望她很開心!雖然相聚的時間不長...但我想要她明白我很愛她。她是我最親愛的妹妹。



i took pic with my mum before i leave too..
i miss them so much..
要離開之前我和媽媽也拍了張照片...真的很想念他們...



hope to see them soon...
希望可以儘快見到他們...
:)
arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY 潘 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()